Monday 15 August 2011

Minuman Pertama di Dunia menggunakan Teknologi Ekstrak














Exfuze Seven+

Memperkenalkan Minuman PERTAMA di Dunia menggunakan Teknologi Ekstrak tumbuhan dan buah-buahan semulajadi terbaik Dunia.
100% daripada bahan semulajadi yang menggabungkan TUJUH tumbuhan dan buah-buahan lagenda dunia, iaitu Manggis, Mengkudu, Acai, Gac, Goji, Fucoidan dan Seabuckthorn.

Ekstrak 40 - 60 % Lebih Efektif berbanding jus!!

Jadikan Exfuze Seven sebagai minuman harian untuk membaiki dan mengekalkan kesihatan 
optima anda sepanjang masa.








 TIADA TAMBAHAN GULA!!!
TIADA PEMANIS TIRUAN!!!
TIADA PEKATAN!!!
TIADA SODIUM BENZOATE!!!

Proses ekstrak yang digunakan dalam penghasilan Exfuze Seven+ dapat memisahkan zat makanannya daripada zat yang kurang penting dan selulosa yang tidak boleh dihadam. Oleh itu, ekstrak lebih berkesan dan mudah diserap oleh badan berbanding jus perahan dan paras gulanya yang kurang berbanding jus perahan.
  
Kombinasi Ramuan Istimewa Dari 7 Bahan Semulajadi

 Goji
Mengandungi 19 Asid Amino, Beta-Carotena, 21 jenis Mineral, Vitamin C, B dan Kompleks E.
~ Memusnahkan Radikal Bebas. 
~ Meningkatkan Metabolisma. 
~ Melancarkan peredaran darah. 
~ Merendahkan LDL Kolesterol. 
~ Meningkatkan sistem imun. 
~ Meningkatkan fungsi hormon. 
~ Mengurangkan risiko (cataracts)

 Seabuckthorn
Mengandungi Vitamin C, K, E, Asid Folik, Caretenoid, Omega Kompleks 3, 6, 7 & 9 serta kandungan Anti Oksida dan Flavanoid yang teramat tinggi. 
~ Penjagaan rambut dan rawatan kulit kepala. 
~ Mengurangkan inflamasi kulit. 
~ Tingkatkan penyembuhan luka kulit. 
~ Memerangi eczema. 
~ Mengurangkan pigmentasi kulit. 
~ Atasi rheumatism, sakit pinggang.  
~ Membantu sistem penghadaman.
Mengkudu
Mengandungi Beta-Carotene, Kalsium, semua jeis Vitamin B, C dan pelbagai Mineral. 
~ Membaiki sistem pernafasan (lelah). 
~ Menurunkan paras gula dalam darah dan membaik pulih fungsi Pankreas. 
~ Menyelesaikan masalah resdung/alahan. 
~ Membaik pulih dan membina sel-sel tubuh. 
~ Mengeluarkn toksid/keracunan dalam badan. 
~ Menambah Oksigen dalam badan. 
~ Menghancurkan lemak dalam badan.


  Fucoidan
Adalah sejenis nutrien yang mengandungi vitamin dan mineral menyerupai kandungan susu ibu. Ia dapat menyokong imun seseorang dengan menambahkan sel-sel darah putih yang sihat . 
~ Anti radang yang hebat 
~ Menurunkan paras gula dalam darah dan membaik pulih fungsi Pankreas. 
~ Penyahtoksik dalam badan.

  AcaiBerry
Mengandungi Vitamin A, B1, B2, & B3. Juga vitamin C, antioksida, Phytonutrien dan asid Amino yang hampir sempurna. 
~ Membantu & meransang sistem imun dan metabolisma. 
~ Membantu menghalang pembekuan darah. 
~ Menjaga kolesterol baik & mencegah penyakit jantung. 
~ Mengurangkan berat badan dan melawan obesiti. 
~ Membaiki sistem penghadaman. 
~ Meningkatkan tenaga dan stamina. 
~ Menurunkan tekanan darah. 
~ Anti penuaan dan radang/ melawan radikal bebas.


  Gac
Mengandungi 70 kali ganda lebih Lycopene berbanding tomato, 10 kali ganda Beta Carotene berbanding lobak merah. Ia melebutkan dan melicinkan kulit serta mencerahkan mata. 
~ mencegah Strok, barah dan penyakit jantung. 
~ Mengawal gula dalam darah. 
~ Mencegah kanser prostat. 
~ Pencegahan kehilangan daya ingatan dan penyakit Alzheimer. 
~ Pengawalan kolesterol.


  Manggis
Mengandungi Anti-oksida dan kandungan Xanthones yang teramat tinggi. Membantu memperbaiki dan memulihkan pelbagai penyakit saraf, trombosis dan hypertension. 
~ Mencegah batu karang dan penyakit buah pinggang. 
~ Mencegah osteoporosis. 
~ Mencegah kemurungan, tekanan (stress). 
~ Mencegah kesan-kesan Diabetes. 
~ Anti tumor & mencegah kanser. 
~ Membantu mengawal tekanan darah tinggi. 
~ Mencegah lenguh sendi.

Telah menggabungkan semua makanan berfungsi ini dengan empat lagi kandungan makanan yang hebat iaitu Delima, Beri Biru, Aloe Vera dan Anggur. Inilah faktor '+' dalam seven+. Terkenal dengan kandungan Anti-Oksida dan fungsinya dalam menyembuhkan dalam pelbagai jenis penyakit. 


 WATER of Life
Sebagai asas untuk menggabungkan semua "Superfood" yang terhebat ini, Exfuze telah menggunakan air 'Functional' yang tulen di dalam SEVEN+. Air yang seakan-akan sama dengan cecair yang terkandung di dalam sel-sel manusia yang sihat. Dengan nilai PH yang lebih tinggi, ia amat mudah diserap ke dalam badan.
  
Apa itu eXfuze seven+?


EXfuze seven+ adalah minuman botani.

Tidak seperti kebanyakan minuman botani lain di pasaran yang hanya mempunyai satu ramuan utama sahaja,eXfuze seven+ adalah gabungan ekstrak 7 ‘superfood’ semulajadi terbaik dunia ditambah dengan beberapa buah terpilih yang lain bagi memastikan badan mendapat kesemua nutrient yang sepatutnya.

Gabungan tersebut menjadikannya suatu yang lengkap kepada apa yang diperlukan oleh tubuh badan manusia.  Dengan meminumnya setiap hari adalah seperti kita memakan sebiji  buah yang mempunyai segalanya dari anti-pengoksidaan yang tinggi, kaya dengan xanthone, lycopene, beta-carotene, aklsium, asid amino, mineral dan berbagi vitamin lagi, dan yang istimewanya adalah kita tak perlu lagi pergi keseluruh dunia hanya untuk mendapatkan khasiat bagi setiap komponen.  EXfuze telah menyediakan kesemuanya untuk kita.

Dengan eXfuze seven+, anda tidak perlu lagi meminum jus acai berry diikuti jus manggis dan goji diwaktu pagi, diikuti memakan buah gac dan seabucktorn diwaktu tengahari dan meminum jus noni dan memakan ulam rumpai laut diwaktu malam. Apa yang anda harus lakukan hanyalah meminum ekstrak seven+ pada bila-bila masa yang anda suka kerana ia adalah sejenis pemakanan tambahan.  Ianya hanyalah seperti anda mengambil buah-buahan tersebut dari peti sejuk atau dimana sahaja yang anda simpan dan memakannya.

Ketujuh buah-buahan ini juga digabungkan kerana di atas dasar setiap orang mempunyai DNA yang berlainan. Nutrien yang terdapat dalam satu jenis buah mungkin menyembuhkan seorang individu tetapi mungkin tidak membantu individu yang lain. Oleh itu idea untuk menggabungkan 7 jenis Superfood ini ialah hasil kajian mendalam terhadap memenuhi keperluan semua.
Testimoni pengguna juga membuktikan eXfuze seven+ telah banyak menyumbang kepada penyembuhan luarbiasa berbagai penyakit dan memantapkan pertahanan tubuh kepada mereka yang masih belum diserang penyakit.


Mengapa dipanggil Seven+?


Disamping kebaikan nutrisi daripada 7 jenis Superfoods dari seluruh dunia, anda juga akan mendapat kebaikan daripada 4 lagi makanan yang hebat iaitu delima, beri biru, aloe vera dan anggur.  Buah- buahan ini ialah plus factor kepada eXfuze Seven+ disamping 7 kandungan buah-buahan utama tadi.  EXfuze Seven+ juga menggunakan bahan pemanis organik iaitu Blue Agave yang membuatkan Seven+ bukan sahaja berkhasiat, malah sedap untuk dinikmati
eXfuze Seven+ ini juga diperkaya dengan Water of Life- iaitu ultra functional purified water.  Ianya berfungsi seakan- akan cecair yang didapati di dalam sel yang sihat.  Ini menjadikan eXfuze Seven+ antara produk yang terbaik di pasaran.
Jika kita perhatikan di atas, kesemua senarai di atas adalah bersifat antioksidan yang tinggi.

Kenapa perlunya antioksida??


Gaya hidup kita masa kini keadaan persekitaran membuatkan kita terdedah kepada pencemaran udara dan makanan.  Bahan-bahan pencemaran ini akan terkumpul di dalam badan kita sedikit demi sedikit dan membentuk radikal bebas yang akan membentuk pelbagai penyakit di dalam badan kita.  Unsur antioksida yang tinggi di dalam eXfuze seven+ akan membantu mengurangkan radikal bebas tersebut dan mengembalikan system tubuh badan kita kepada keadaan yang sepatutnya.

Tambahan pula, eXfuzed seven+ adalah ekstrak, bukan jus...bermakna kadar penyerapan oleh badan adalah 40% - 60% lebih cepat berbanding jus.

Kenapa ekstrak, bukan jus??


Tidak seperti produk makanan yang lain, pedekatan exfuze dalam penghasilan seven+ ialah menggunakan proses ekstrak untuk setiap jenis tumbuhan.  Ini adalah untuk memastikan nilai zat makanan yang tinggi di dalam tumbuhan tidak hilang dan mudah diserap oleh badan.


Hasil daripada proses pengekstrakan adalah lebih berkesan dan lebih mudah diserap oleh badan berbanding dengan jus perahan.  Satu lagi kelebihan ekstrak ialah paras gulanya yang lebih kurang berbanding jus perahan.

Jika berminat boleh emelkan kepada saya: yatidarus@yahoo.com
atau mesej saya di Facebook Yatie Faizal

No comments:

Post a Comment