Thursday 11 August 2011

Exfuze Seven+


Cantik, Sihat dan Detox
Soalan Lazim Apa bahan utama dari Exfuze Seven+? Tidak sama seperti minuman jus yang berada di pasaran saat ini, Seven+ memiliki bahan utama yanga terbaik dari buah-buahan. Bahkan, kami suka menyebutnya pada penduduk dunia, "pertama multi-botani." Seven+ adalah gabungan serat dari beberapa makanan yang paling luar biasa di dunia.
Minuman yang digemari oleh semua lapisan usia, terutama bagi golongan Esekutif, Ahli perniagaan, Pelajar, Suri rumah dan digemari oleh kanak-kanak. membuat Exfuze Seven+ unik, lazat dan sangat berkhasiat. Kenapa Exfuze Seven+? Exfuze Seven+ adalah milik campuran tujuh makanan terbaik di dunia dan sejumlah bahan inzem lain yang kaya (Plus), mencipta salah satu minuman nutrisi terbaik di pasaran saat ini.
Kami menggabungkan ekstrak daripada tumbuhan berikut - GAC, Acai, Goji, Noni, Fucoidan, Manggis dan Seabuckthorn - bersama-sama dengan Delima, Wild Blueberry, Aloe Vera dan Wain Concord. Hasilnya adalah rasa membuatnya, kaya nutrisi, produk ekonomi yang benar-benar tak tertandingi. Apakah ekstrak dan mengapa terlalu penting? Tujuan dari pembuatan ekstrak adalah untuk tuai bahagian yang paling dikehendaki dan kaya- inzem bahagian botani, sehingga dapat buang bahan yang tidak diperlukan. Dengan sejumlah besar bahan yang membentuk Seven+, sangat penting bahawa hanya bahagian yang terbaik dari setiap botani digunakan.
Proses multi-langkah menjamin kualiti dan keberkesanan dari produk ini. ApakahExfuze Seven+ terdapat di kedai makanan kesihatan? eXfuze tidak menjual produk secara langsung untuk semua jenis pasaraya atau mana-mana kedai runcit. Anda juga harus menjadi pengedar untuk mendapatkan Seven+ pada harga Ahli atau membeli terus dari pengedar rasmi eXfuze. Mengapa Exfuze Seven+ dihasilkan dengan botol kaca? eXfuze memilih untuk pasaran Seven+ dalam botol kaca steril untuk memastikan bahawa produk disampaikan kepada pengguna dalam bentuk yang paling murni sementara menghilangkan kemungkinan pencemaran. Penyelidikan telah menunjukkan bahawa pelbagai jenis botol plastik dapat mengembangkan Leeching dari bahan-bahan yang digunakan dalam pengeluaran kontena, berdasarkan paparan sinar matahari, suhu yang tinggi dan pelbagai peringkat pH.


Exfuze memiliki rahsia semulajadi dan ramai yang sedang memperkatakan mengenai kehebatan produk ini. Apa yang perlu anda lakukan ialah mencuba produk ini selama tujuh hari dan rasailah perubahan tubuh badan anda dan tenaga anda yang baru.


Tidak perlu ragu kerana produk ini diperakui oleh ramai doktor dan saintis, malahan sangat terkenal di Amerika Syarikat, Jepun, Taiwan dan sedang melanda kehebatannya di Malaysia.

Harga Runcit=RM195.00     Harga Ahli=RM140.00
Untuk dapatkan harga ahli beli 2 botol Seven+ =RM280 + Ahli RM70
Modal Permulaan Hanya RM350


Testimoni:

Mengembalikan harapan:
Seorang isteri telah mengalami strok selama 11 tahun. Beliau tidak dapat memberi senyuman atau pun tidak mampu tertawa. Tambahan beliau juga tidak dapat membalas soalan yang diajukan lebih kurang dari 8-saat. Namun selepas tidak berapa lama mengambil SEVEN+, kini dia mampu senyum, bergelak ketawa serta membalas soalan yang diajukan dengan pantas. Suaminya tidak dapat menahan airmata sambil memberitahu, setelah sekian lama berharap, kini SEVEN+ telah mengembalikan isterinya.....

Cerita dari Dr Stem Sel:

Seorang Dr Stem Sel yang terkenal ini adalah pakar pembedahan tulang sum-sum. Beliau telah mendapat sebotol SEVEN+ dan fikirkan bahawa in adalah seperti produk-produk karut yang lain di pasaran. Namun setelah mencampurkan SEVEN+ dengan stem sel dimakmalnya, stem sel tersebut telah membiak dengan kadar yang menakjubkan!

Beliau telah melakukan pembedahan pemindahan tulang sum-sum terhadap seorang pesakitnya yang berumur 82 tahun . Prosedur ini kebiasaannya memakan masa lebih kurang beberapa jam kerana tulang sum sum ini amat cepat kering dan penuh dengan kandungan lemak. Tetapi setelah memasukkan jarum sewaktu memulakan prosedur tersebut, tulang sum sum pesakitnya terus terpancut keluar.

Ini membenarkan seluruh prosedur tersebut selesai dalam hanya 16 minit! Pesakit in telah didapati mengamalkan pengambilan produk SEVEN+ selama beberapa bulan. Hari ini, semua pesakit doktor ini disyorkan penggunaan berterusan SEVEN+ olehnya...

lagi testimoni ikuti forum ini
http://eforum6.cari.com.my/mobile/index.php?tid-517569.html

lagi testimoni...

“Saya berasa 
sangat bertenaga selepas mengambil SEVEN+. Sebagai seorang juruterbang, ia sangat penting bagi saya untuk sentiasa berwaspada serta fokus semasa bertugas. Saya juga telah dapat menurunkan berat badan saya sebanyak 7kg dalam masa dua bulan! eXfuze SEVEN + telah mengubah hidup saya!
                                                      Adi M. – Bukit Jelutong, Selangor, Malaysia


“Saya kini berumur 60an dan diperkenalkan kepada eXfuze SEVEN+. Hanya selepas 2 minggu, saya dapati mengalami ereksi apabila bangun pagi. Sudah sekian lama saya tidak mengalaminya. Mulanya ia untuk jangka masa yang sekejap sahaja, tetapi selepas 2 bulan mengambilnya, ereksi itu lebih lama. Saya berasa lebih sihat dan bertenaga seperti zaman muda dahulu. Terima kasih kepada eXfuze SEVEN+ 
                                                           
Yee – Petaling Jaya, Selangor, Malaysia


“Saya berasa amat bertenaga setelah mengambil SEVEN+. Berat badan saya juga dapat dikurangkan sebanyak 5kg dalam hanya dua bulan. Kini sehingga 11kg!! Apa yang berlaku kemudian amatlah mengagumkan! Doktor telah melarang saya melibatkan diri dalam permainan bola kerana kecederaan pada meniscus lutut sewaktu zaman muda. Namun kerana masih berdegil, saya terpaksa menggunakan pelindung lutut sewaktu bermain. Tapi kini tidak lagi! Bunyian dari lutut saya pun telah berkurangan apabila saya berjalan atau sewaktu solat. Keluarga serta anak-anak juga suka kepada SEVEN+.


Irwan Sanei – Alor Setar, Kedah, Malaysia



http://www.infosihat.net/?lang=my&cat=1&id=24&mnu=24

atau di youtube

Laman web:
http://www.exfuze.com/yatidarus

No comments:

Post a Comment